var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Åker idag...

Sitter här och ska snart blåsa håret och styla det ^-^ Tänkte göra en massa lockar med min Easy Curl :D Mamma köpte den när jag va på landet eftersom hon vet att jag vill ha den och sen var det typ rea eller nått... Så det är typ en tidig födelsedags present Ehehehe helt okej för mig :DDDDDD
Sen har jag en fråga till alla mina små/stora bloggläsare!!!
Vet ni vart man kan se Pretty Little Liars säsong 2 avsnitt 5 och uppåt?!?! Elsa visade en sida som hade alla avsnitten från första säsongen men bara 4 från andra... Alla som hjälper mig med det här kommer få en länkning i ett inlägg när jag kommer tillbaka :)

Kommentarer
Postat av: Klara

Dom har den på www.tvshow7.com

2011-07-08 @ 17:35:52
URL: http://cherrychick.blogg.se/
Postat av: KH freak

Testat youtube ;D?

2011-07-08 @ 19:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0