var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Blivit brun?

Hoppas att jag har blivit lite brun för att jag är skit blek :O Jag skämtar inte!! Men det ska det förhoppningsvis bli ändring på ^-^ Haha Men kom hem nyss och ska typ sätta mig att kolla på Pretty Little Liars nu ^-^ ...
Gjorde oxå framsidan till min almenacka som ni såg på bilden förut och den e jette fiin men inte klar än :P Har liiiite kvar att fixa ;D
Uppdsterar senare ikväll eller innan jag går och lägger mig :D

Kommentarer
Postat av: Camilla

Är Pretty Little Liars en skräck film? :s

2011-07-28 @ 17:08:33
Postat av: KH freak

Men varför skulle du inte vara blek? Du är u min marmellow (mmm marmellow) och dom e väll meningen att vara bleka ;P ♥♥♥

Kollade på Pretty Little Liars, fattade ingenting av den, men den var rätt bra :D ♥

2011-07-28 @ 18:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0