var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Dåliga ni är på att komentera D: D:

Fyy Fyy på er D:
Haha men i alla fall så vaknade jag i morse vid 8 tiden men det kändes inte som om jag hade sovit :O Men sen somnade jag om och vaknade igen vid tolv... Vet inte vad jag ska göra idag... Har typ fett tråkigt. Dom flesta är lixom borta...
Klara och Maya är på mayas landställe
Lorena ska åka till en stuga idag eller imorn
Rim är i turkiet?
Sebbe är i paris
Får vell underhålla mig själv med film eller nåt... Ska försöka måla naglarna och fixa till dom, ska klippa ner dom lite igen för att det är störande med långa naglar när jag inte orka fixa dom. Är sån på sommaren...
Nice Nice naglar :D :D

Kommentarer
Postat av: KH freak

Jag e tillbaka :D ♥

saknat dig >u< ♥♥♥

2011-07-24 @ 11:31:28
Postat av: KH freak

Nää, det e ja inte ;P ♥

Jag e ju här :D ♥

2011-07-24 @ 13:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0