var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Det gick inge bra att sminka sig D:

Sååå inga bilder...
Men imorn ska jag nog fixa med naglarna eller vara med en kompis typ :D
Btw så kollade jag på 6 avsnittet av Pretty Little Liars nyss och det är skiiiiiiiit spännande!!!!!!!!!  Jag rekomenderar den serien STORT och nu tycker jag att alla mina små bloggläsare ska gå in på nån sida och kolla på det för om ni gillar spänning och typ "kärlek" så är det här perfekt för dig :D
Och han som spelar Caleb är fetttt med sööt :D :D :D
Hehe ♥
Och nee jag är inte kär i honom, eller kanske lite... Okej jag är kanske det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0