var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Duktiga ni är på att komentera :D

Så eftersom ni komenterar så fiiiint och mycket ska jag blogga mer :D
Så idag tänkte jag nog ringa en kompis eller samla ihop hela kompisgänget ;D Gangsters you know ;D Haha . Btw så igår låg jag och kollade på nån film på tv(brorsan va i hans rum och geekade och mamma va hos en granne och fikade eller nåt?) men filmen va inte ens bra, sen bytte jag till Mtv tror jag och somnade och vaknar av att mamma väcker mig :P Så då går jag och lägger mig i hennes säng typ tvärsöver, men då väcker hon mig igen och jag går och tar bort sminket. :P

Sen drömde jag att jag hade en hest som hette Vilja :P Har drömt om att jag hade en heest förut oxå men då bodde den inte på landet utan i pappas lägenhet :D Den földe efter mig i läegnheten ;O Stalker


Kommentarer
Postat av: ~hannathorme

fin blogg! :)



allt bra med dej?



kram!

2011-07-31 @ 18:53:10
URL: http://hannathorme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0