var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Godmorgon ^-^

Kanske lite sent att vakna nu.... Aja....
Ska gå och äta nu typ och sen kanske kolla lite på Tv kanske leka med håret och måla naglarna :D Det låter vell bra?? Btw det luktar typ fett gott vid mitt fötnster, det luktar maaaat :D :D Ehehe Ska nog försöka träna zumba idag som jag inte gjorde igår för att min ondskefulla tv gillar inte mig... Hehehe
Kommer såklart blogga mer senare under dagen och ska försöka börja skissa på hur jag ska fixa om bloggen ^-^ Det kommer bli lite förrändringar snart, vet inte när men inte nu i alla fall!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0