var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Godnatt <3

Tänkte ta och sova nu, men vet ni vad :O
Jag är skit sugen på toast :O Åt det till middag och nu är jag jette sugen på det...
Vet inte riktigt varför men det är ju faktisgt riktigt gott ^-^
Haha nu sitter ni säkert bara "k bry..."
Hatar, eller hatar är ett starkt ord, men vi säger stör mig på, okej det blir bra. Jag stör mig på folk som man chattar med och har en "diskussion" och sen när man skriver nåt får man tillbaka ett "k bry" eller "k", tycker det är störande ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0