var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Hemma :D

Äntligen hemma <3 Men snart kanske jag begär mig av igen, men det är hemligt och bara KANSKE!!!!
Aja... Skönt att vara hemma och bilder kommer, men inte NU! pappa ska skicka bilderna till mig eftersom jag har fotat med hans kamera eftersom den är SKIT bra :D Men lite bilder kanske kommer och videos från grönan när jag såg ALICE COOPER :DMysigt och skönt att vara hemma <3 Ska ta en kokosboll nu och sen leka med datorn ^-^ Men KLARA ska få en läkning eftersom hon sa vart man hittade Pretty Little Liars avsnittet :D Så klicka där det står "KLARA" eller bland länkningarna i menyn ^-^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0