var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Känner mig... Uppstoppad :P

Sitter med min fina awesome klänning jag hade på skolavslutningen men den har som "pinnar" så att man ska vara rak i ryggen typ :P Eller att man ska ha bra hållning typ ^-^ Sen är det ju som en korsett så om man drar om för mycket tappar man luften ;D
men dom har pinnarna gör i alla fall så att klänningen åker upp och allt skinn och kött följer med så man känner sig typ uppstoppad
Haha men gillar den ^-^
den är faktisgt förstor för mig om jag ska vara ärlig :O
För om man kollar på orginal bilden så är den kortare...
Man ser lixom tyget "mellan" snörningen och sen ser man inte hennes knän ^-^ Haha
Ni ser att det är en blomma på klänningen MEN man kunde ta av den vilket var tur eftersom jag tyckte det blev förmycket...
Sidan som jag hittade klänningen på kommer jag ej avslöja eftersom jag inte vill att alla ska köpa likadana kläder... ni kanske förtår det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0