var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Kanske ska sova snart...

Känner mig lite trött och behöver nog sova... Sov ju lixom till 3 idag och ändå gick jag och la mig vid 1-2 på morgonen... Vet ni vad jag gillar??
Joo jag gillar att skriva ^-^ Asså det låter kanske lite konstigt men jag gillar att skriva av mig, typ "dikter" och sånt, men det är sällan nån annan får se eller läsa dom... Men jag gillar att skriva mina känslor och jag skulle jette gärna vilja bli typ manusförfattare men det finns ett problem med det... Jag har nått "problem", jag är perfektionist så jag kan få riktiga utbrott om mitt smink blir dåligt, så jag blir alltid missnöjd med nästan allt jag skriver och vill sällan visa andra, visar helst bara läraren... Aja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0