var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Kommit hem från stan

Precis efter att jag publicerade mitt inlägg imorse så skrev Jennie på FB om vi skulle göra nåt, så jag fixade mig och åkte till stan med henne ^-^ Det va skit kul och jag hittade en skiit söt collagejacka på Shock...
Den är fett fiiin och nu ska ni faktisgt få se en bild på den :O
Visst är den söt/cool?? Älskar den i alla fall....
Orkar tyvär inte skriva mer nu... Kanske bloggar ikväll :P

Kommentarer
Postat av: Thïlde

jäkligt snygg tröja det där :)

2011-07-23 @ 22:23:55
URL: http://zzyzxrd.blogg.se/
Postat av: KH freak

Gaaaah, söt :D ♥♥♥

Skulle passa dig perfekt >u< ♥

2011-07-24 @ 11:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0