var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Läskigt :O

Satt här i köket och lyssnade på musik när jag hör att nån drar i handtaget och antar att det är mamma eller pontus och väntar på att "dom" ska plinga, men det gör "dom" inte så jag trodde att dom hade nycklar och skulle ta fram dom. MEN sen hörs det inget mer, eller joo jag hörde nån dörr öppnas antingen till nån annans lägenhet eller ut så jag gick och kollade genom hålet, ingen där :O Blev fett rädd... Eller blev faktisgt inte det, det var ju låst och att personen hade ju gått... Har ni varit med om nåt sånthär nångång? Eller att nån har försökt komma in??
Btw så sitter jag och äter lite mellis nu ^^ Mackor och jordgubbsshake :DDDD Nyttig man är som dricker hemma gjord shake... Shakei Shakei :D Kan ju faktisgt ta och träna lite zumba oxå... Men först packa upp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0