var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Morgon ^-^

Vaknade nyss av min kisse :/ Men vid 6 så oskade det skit mycket så jag blev skit rädd... Hatar oska och blixtrar och fyverkerier, men det är en annan historia ^-^ Så jag låg vaken en stund och hörde att nån tog upp glaset ich typ "drack" men sen satte ner det så jag tänkte att det va mamma eftersom det lät som nån gick runt oxå, men när jag frågade henne imorse så sa hon att hon inte har varit uppe... Som sagt så är det en kyrkogård jette nära vårat hus så det kommer andar hit när dom känner för det :) Lite läskigt ibland och ganska annorlunda... Så jag går helst och lägger mig innan alla andra somnat... Så om ni känner för att rädda mig från dom läskiga andrna så är ni välkomna ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0