var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

R.I.P

Amy Winehouse hittades död igår hemma hos henne, varför hon har dött är inte klart ännu(vad jag vet) men själv tror jag att det var för att hon tog droger. Hon hade en otrolig röst och älskar hennes låt Rehab .


Hon blev 27 år och jag tycker det är ganska hemskt det hela faktisgt... Jag har aldrig riktigt lyssnat på hennes musik men just låten Rehab älskar jag och brukade höra den på radion när jag va mindre så den påminner mig om när jag va liten och betyder ganska mycket för mig.
Har ni tänkt på att det här är andra stjärnan som dör under sommaren, undra vem det blir om 2 år igen...

Kommentarer
Postat av: KH freak

Hörde oxå den där låten när jag var liten :( Jag brukade gå runt o sjunga den låten ♥ synd att hon dog :( ♥

2011-07-25 @ 14:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0