var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Svar på tal :D

Sv: Nää Pretty little liars är en typ drama serie. I Sverige är dom på första säsongen men det finns sidor som visar avsnitten som går i Usa ^-^
Hehe tack för frågan och fortsätt ställa frågor så försöker jag svara på dom :D

Nu till nåt annat...
Ska ta och skära upp lite melon till mig nu ^-^ Yummi
Älskar honungsmelon :D Det är typ fett med gott och nyttigt ^-^ Men min favorit frukt/bär är nog Nektarin tror jag.... Eller kanske honungsmelon jaja Men den stora frågan är ju...
Vilken är eran favorit frukt????
Det är dagens fråga och jag kommer lägga upp allas svar imorn och kollar lite grejs med vad folk tycker ^-^

Kommentarer
Postat av: KH freak

Annanas :D <333

Men om jag måste välja favo godis e det nog marmellow och lolipops (och du fattar nog vad jag menar ;D <333)

2011-07-30 @ 12:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0