var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Varm dag med söt kille <3

Tillbringat dagen med att vara med Sebbe♥ Myysigt att träffa honom innan jag åker tillbaka till landet... Vi typ pratade, gick runt ,lite sånt... Nu tror jag att jag ska fortsätta kolla på Pretty Little Liars, har snart kollat klart på första säsongen ^-^

Kommentarer
Postat av: KH freak

Gulligt :3 ♥♥♥

Men varför sa du inget till mig ;P!!! ♥

2011-07-08 @ 13:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0