var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Åkte till Erstaviksbadet ...

Skrev fel på vad det hette i förra inlägget kom jag på nu...
Men aja... Det va vell kul och så men jag har typ fått en massa solexem, det svider lite och kliar och jag har hade det när jag va liten och det va skiiiiiiiit jobbigt!!
Men har på benet och på armen, så ska duscha efter maten och smörja in mig. Sen måste jag smörja in mig hela tiden och inte försöka sitta i solen heeeela dagen...
Smått jobbigt att inleda sommarlovet med Myggbett och Solexem '-.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0