var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Chillar med kompisarna ^-^

Vi gick till McDonalds och där åt jag frukost typ :P Åt Cheeseburgare och milkshake ^-^ Och inlägget jag la upp igårnatt det va lixom inget speciellt, jag ville bara sätta mig och sminka mig så jag gjorde det, jag är inte ledsen och mitt hjärta har inte gått i 2 delar!
Hittade mina tamagothcis igår oxå ^-^ Känner lite för att börja leka med dom igen.. Ehehe Man vet aldrig med mig ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0