var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Drar hem snart...

Har sagt till mamma att jag vill äta donken till middag och att jag vill gå och shoppa liiiite innan vi åker hem, vi är ju faktisgt i stan och Gina har rea ^-^
Det är ganska segt eftersom dom har typ äldsta internet + att tangent bordet är fett segt! Är ju van vid min laptop, så tycker typ att alla normala är sega :P Svar till Elsa kommer senare när jag är hemma ;)


Kommentarer
Postat av: Maja

Hej:)

Jag bara undrar vart/Vilken sida

har du gjort din fina header på?



Fin blogg föresten:)

Tacksam för svar!

2011-06-18 @ 15:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0