var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Drar till Ertsaviks...

... Med familjen och kanske lorena... Ska ringa henne snart och fråga om hon följer med. Skulle åkt till långsjön med maya och klara, men efteresom jag dissade mamma och pontus igår(Ehehehe) så tänkte jag va med dom lite idag, sen skulle maya köpa bikini och så...
Ska nog ta med kameran ^-^
Fotogalning!
Men när vi åker till Landet ska jag fota så mycket att jag får ont i fingret  Ehehehe, kanske lånar pappas kamera också för jag tror den är bättre...
Haha dom är såå sööööta ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0