var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Försökt sova i cirka...

2 timmar, pallar inte mer! Orkar inte med att vara trött och inte kunna sova och typ vara sjuk! Asså det är nånting... nånting som gör att jag mår såhär... Nånting stör mig säkert men jag kommer seriöst inte på vad det är! Helt ärligt!! Som sagt bor det typ "andar" i vårt hus(ja, jag tror på andar) och det är säkert nåt med det...

Kommentarer
Postat av: KH freak

Gaaaaaah, nej har min sötis gått å blivit sjuk D:!?

Nooooooooooooh D:>!!!

Faaaaaan jag vill inte att min sötiz ska vara sjuk!!! ♥

2011-06-15 @ 10:16:27
Postat av: loly

det finns ju nätter då man bara inte kan sova, de e vell ganska normalt? va tråkigt att du blivigt sjuk!!! D: krya på dig <3 <3 <3

2011-06-15 @ 10:54:45
Postat av: loly

det finns ju nätter då man bara inte kan sova de e vell normalt...? va tråkigt att du blivigt sjuk!!! D:

2011-06-15 @ 11:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0