var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Godmorgon :D

Miin klocka ringer om typ en halvtimme och jag kunde inte somna om så jag tog datorn till sängen ^^ Är såååå glad att det är sommarlov snart ^-^
Sen efter skolavslutningen så ska jag typ åka till långsjön, med Loren och min brorsa och mamma... Vi skulle åkt till Saltsjöbaden men det tar en timme dit och då blir det sent, och sen ska min brorsa på fest :P
Aja...
Tror att Johanna ville med om vi skulle till långsjön, så det är vell bra att säga att hon kan åka med oss ^-^ Som en liten kompisgrej ^^ Fasst det sakans ju typ 2 om vi ska bli "hela-gänget". Det kanske är lite konstigt att jag har så många olika kompisar, först Klara, Maya, Camilla, Katarina, Victoria och Mikaela som jag mest umgås med i skolan, fasst jag och maya brukar göra grejer efter oxå
Sen har vi ju rim, Lorena, Johanna och Madde som jag är med typ efter skolan mer... det är skönt eftersom dem inte har så lika personligheter för då kan man va konstig med lorena och dom, och typ Scene med maya och dom(och jaa man är lite wierd i huvudet om man är scene ^-^ )
Haha jag och maya är inte sååå försjusta(stavning) i att spela kort, så vi flummar runt i cafeterian, typ dansar, hoppar och sånt :P ^-^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0