var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Godnatt ^-^

Satte mig och fixade och trixade med en tröja i en timme typ så ny får se resultatet i morron eftersom min kamera dog precis när jag skulle fota -.-'
Juste blev dagens blogg på domkallarmighannes.com ^-^ En awesome tjejs blogg och nu är jag länkad inför hennes 400-600(?) läsare, varför inte va med ni oxå ;)

Kommentarer
Postat av: c-craazy

Hej tänkte tipsa om en tävling om ett snyggt smycke på min blogg! =)

ha en bra dag

2011-06-15 @ 23:44:35
URL: http://fukk-tard.soclog.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0