var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Haha OMG (snacka om att jag har dålig humor...)

Tjejen:
- Hej!
Killen:
- Äntligen, jag har väntat riktigt länge nu!
Tjejen:
- Vill du att jag ska gå?
Killen:
- Nej, var har du fått det ifrån? Bara tanken får mig att må dåligt.
Tjejen:
-Älskar du mig?
Killen:
- Självklart, alla tider på dygnet.
Tjejen:
- Har du bedragit mig någon gång?
Killen:
- Nej, aldrig! Varför frågar du ens?
Tjejen:
- Vill du kyssa mej?
Killen:
- Ja, så fort jag får tillfälle till det.
Tjejen:
- Skulle du någonsin slå mig?
Killen:
- Är du galen? Du känner väl mig?
Tjejen:
- Kan jag lita på dig?
Killen:
- Ja älskling...
Tjejen:
- Älskling..
Läs nu nerifrån och upp!

Kommentarer
Postat av: KH freak

haha shit, asså jag kmr f*ckin kissa på mig XD!

OMG vi har verkligen dålig humor, elr hur ;D? ♥♥♥

2011-06-12 @ 20:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0