var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Hemma från Tom Tits...

Va seriöst inte så kul där...
Men vissa grejer va roliga men bara några! Haha jag är värsta neggot nu men så tycker jag... Skulle hellre åkt till typ Tekniska eller nåt typ
Såå Tom tits blev faktisgt en ganska stor diss! Vad tycker ni? men vill bara säga att personerna jag va med där va jette gölliga ^-^ Hehehehe
Vad tycker ni?? Har jag rätt eller är jag helt sjuk i huvudet?

Kommentarer
Postat av: elsa :)

Det är helt okej... ganska tråkigt.. x) <33

2011-06-08 @ 16:19:34
URL: http://typelsansfoto.blogg.se/
Postat av: linn - foto & photoshop

vad är det för nåt? ;O

2011-06-08 @ 19:24:32
URL: http://lillalinnpinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0