var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Känner mig stolt ^-^

Eftersom brorsan har packat mer grejer än vad jag har ^-^ Och jag brukar oftast packa mest grejer... Men det blir nog liiite mer grejer när vi åker hem :3 Ehehe Ska försöka fota jette mycket och kanske filma lite och sånt ^-^ Kanske blir en video när jag kommer hem ;D Tycker i alla fall att det är liiiiite tråkigt att inte ha nåt internet där uppe, MEN jag har frisurf på mobilen så några inlägg kanske det blir... Okej kanske inte såå många eftersom jag har sämsta täckningen där uppe men ändå :P Nu ska jag gå och bada så...
See you later, ehhmm, Tack och hej leverpastej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0