var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Min väska(än så länge...)

Lite random stuff sådär ^-^ Och jag har ju inte packat klart heller ;D Har ju lixom inte lagt ner bikinin, strumpor, byxor Ehehehe För det kan ju va ganska bra att ha med ;D
Börjar må lite bättre oxå...
Men sen ,har ni hört den här nya Rihanna låten? California King Bed. det är så att första gången jag hörde den tyckte jag att det låter som låtarna Miley Cyrus brukar sjunga till... Asså kanske inte texten men hur låten låter... vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0