var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

När kommer Elsa? Ingen aning

Ehehe
Elsa ska komma idag och hon ska ta med GH så vi kan sitta och nörda med handkontroller :P Men när vet jag inte... Jag vaknade nyss och ska äta lite och sen smsa och kolla om hon är vaken :3 Kan gå och fota när jag har ätit och fixa ett inlägg efter frukost och blabla ...
Btw hade en sjuk dröm... Det var min klass som hade spanska(bara 6c, snart 7c) i mitt klassrum jag hade i femman, men vi hade våran vanliga lärare och allt. Sen när lektionen var slut så gick vi till "ljushallen"(fortfarande i min gamla skola) och skulle göra nåt projekt, och i min grupp va det : Jag, Lorena, Madde, Maddes lillasyster, Junie(från gamla klassen) och nån till som jag typ inte såg...
sen händå nåt tråkigt... Sen så såg vi att Eric Saades dansare stog och öva utanför dörren så jag och personen utan namn börjar "kolla in dom" och när dom kommer in börjar vi prata med dom :P Haha i min dröm va det en kille oxå av  dansarna som va skiit lik Eric och han hade svart hår, va blek, och hade magmuskler :3 Haha Skit vilken dröm...
Hihihi ^-^

Kommentarer
Postat av: Molly

Jag tycker att det är rätt svårt att göra en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin sida!

2011-07-13 @ 03:26:36
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0