var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

OMG

Snacka om att jag blev rädd!
Ni får inte reta mig nu bara för att jag är skiit rädd...
Men han sa att han skulle ut och att jag skulle låsa, jag hör dörren öpnnas och stängas(han stog bakom en liten vägg typ och stängde därifrån) . Så jag går och ska låsa och han hoppar fram, jag skriker och jag slår till honom... Hehehe Jag är bara liiiiite våldsam... ;P
Men snacka om att jag blev rädd att det va nån annan...
Tänk om det hade varit värsta tjuven! ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0