var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Packat klart tror jag...

Ska typ ringa pappa och fråga när han ska hämta oss och prata lite om jag kan åka tillbaka till Stockholm och kolla på Alice Cooper ^-^ Hoppas jag får åka
Dagens facelook är typ bara toffsar och min älskade hårspray i luggen ^-^

Kommentarer
Postat av: KH freak

Kommer sakna dig sötis ;D ♥♥♥

2011-06-17 @ 14:53:39
Postat av: KH freak

woow, äntligen äru klar ;P ♥

2011-06-17 @ 18:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0