var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Packat lite...

... Ska kanske fortsätta imorn... Har inte riktigt mått så bra dom senaste dagarna, vet inte riktigt varför, har sovit bra men har varit skiit trött, velar vara med kompisar men har inte orkat, typ suttit vid datorn men har lixom inte riktigt haft lust på nåt sätt... Ska nog sova snart eftersom jag typ inte "orkar" vara vaken och håller på att somna... Ni kanske tycker att jag är jette konstigt men då får ni tycka det, jag vet själv att jag är annorlunda och kommer nog alltid att va det...

Kommentarer
Postat av: KH freak

Gaaaaah, har du tänkt på att du kanske (med betoning på kanske) överdriver med din pack lista!?

du kan lika gärna ta me hela huset ;P ibland undrar jag hur du tänker ❤ men det är ju så vi är du,jag o loly..... lite annorlunda :D men det är nog en av dom sakerna jag älskar hos er sötisar ❤❤❤

luv ya ❤

2011-06-14 @ 21:10:25
Postat av: loly

ja vi är lite anorlunda men på ett bra sätt ;) <3. och det där med att du värkar vara trött på allt, du kanske e trött på din vardag bara. du kanske ska pröva något nytt el nått sånt... <3

2011-06-15 @ 11:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0