var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

skola :(

men börjar 8.35 så det är ju inte så jette farligt ^-^
sitter och äter rostat bröd nu... Coolt vah?? Hehehe ^-^
Bloggar mer när jag kommer hem eller senare idag bara ;P
Har ju frisurf på mobilen :3
Har haft en sån rosa ↑ och en sån rosa ↓
Och nu har jag den här ↓
Boooooring inlägg...

Kommentarer
Postat av: joanna-ATT LEVA MED ASPERGERS SYNDROM!

Jag tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar med fina priser på min blogg och även en dagens blogg tävling där du kan bli länkad inför mina 400-600 unika läsare/dag så passa på att gå in och anmäl dig:)

2011-06-07 @ 17:50:52
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0