var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Statistiken tillbaka ^^

Yääääääääääää :D
Den har varit borta nu i några dagar men nu såg jag att den är tillbaka ^^
Kanske ska göra en sminkvideo?? ;O
Hehehehehe
Har i alla fall gjort en lista på det jag ska ta med till landet ;P Åker ju den 20 juni, det är ju lixom bara 17 dagar kvar så det är nog dags att börja packa
Sen tror jag att jag ska "klippa" ner naglarna så att dom blir korta för det är lite störande att ha dom långa på sommaren men det ska jag göra efter skolavslutningen ;P
Längtar så himlans mycket till skolavslutningen ;D
Ska kolla hur jag vill ha mitt smink på skolavslutningen oxå ;P Vill att den ska va färgglad och så typ och sen ska jag kolla hur jag vill ha håret.
Ska lyssna på lite musik oxå ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0