var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Tröttis :(

Ska nog äta lite frukost snart...
Får vell bli mackor och kall choklad, men nu sitter jag och kollar på mulan ^-^ Tyvärr så har jag missat delen:
Skam över dig, skam över din familj. Skriv ner det här, skam över dig ,skam över din KO. och Sitt Rosa XD Hahahahahaha OMG Alla kanske inte fattar men jag vet att Rim♥ fattar ^-^
Emo Love♥

Kommentarer
Postat av: KH freak

Hahahaha omg jag kan verkligen inte sluta garva åt de XD!!! ♥♥♥ shit :D!!!

2011-06-12 @ 10:18:16
Postat av: KH freak

gahahahaha allvarligt kan inte sluta skratta åt de XD

''skam över dig,skam över din familj! skriv upp det här! skam över dig, skam över din ko!''

kommer fan dö av garv XD!!! ❤

2011-06-14 @ 22:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0