var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Vi somnade runt 5...

och nu sitter jag här och väntar på att pelsa ska vakna ^-^
Sen när hon vaknat ska vi vell äta frukost och fixa oss och sen typ göra nåt med Sebbe och Mange typ... Jag är jette ledsen att bilderna på min shopping inte kommit upp, MEN jag har varit social istället ^-^ Hehehehe
Kanske ska väcka henne nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0