var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Brorsan ska baka semlor idag ^^

*MeeLike*
Typ älskar semlor ^^
Sen blire ju Melodifestivalen ikväll oxå ^^
Tänker fråga fall jag får sminka Jenny oxå för jag typ älskar att sminka mej själv och andra ^^
Sen ska jag ju sminka mej själv oxå ^^ Såklart
Sen ska jag nog försöka fixa lite med designen oxå...
Typ ändra typsnitt och sånt...
Kan försöka fota lite oxå... Pappas kamera e ju lite bättre än min om man säger så...
Men jag gillar min eftersom den e rosa ^^
Det e så synd för pappa jobbar nästan hela helgen )):
Inte kul...
Men nästa gång e han ledig....
Ska vell ta och göra nåt idag oxå...
Ska nog lägga klart pussel ^^
Har börjat med ett som e skeeeta svårt ^^
Kan fota när jag e klar... Om jag blir klar
Jag har kommit längre än såhär , men här e ju pusslet ^^
Här e mitt fina Nalle Puh pussel ^^ Det e så svårt *host* har lixom 9-bitar
Helt galet lixom ^^ Hehehehehehe

Kommentarer
Postat av: 4x3L

bläddrade igenom kissies kommentarer, där skrev du att du väger 43. har du kommit i puberteten än, eller är jag kurvig bara :)? fyllde nyss tretton och väger runt femtio.fast, jag har gansak mycket muskler. DET VAR INGET; DET BLEV BARA KRÅVGLIGT; HEJDÅ.

2011-03-12 @ 17:41:52
Postat av: Maya

Sv till 4x3L: ehmm...eftersom att du är tretton så är det nog inge fel. Men Nattis aka. Loppanw är 12 år. Jag är också 12 och väger runt 41-43 och har kommit in i pruberteten. Det är nog inget att oroa sig över. :D

2011-03-12 @ 18:50:22
URL: http://sotiz.webblogg.se/
Postat av: lilli

vad sägs om att ge 9bitarspusslet till emelie;)

2011-03-14 @ 17:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0