var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Drog ut när ...

... Sebbe kom typ och då gick vi runt och pratade ^^
Vi hade kul :3 Sen typ gick jag hem och åt lite och typ sjöng och dansade, vet att det låter konstigt men eftersom jag vill stå på scen så e det de bästa att öva och öva, för jag har ju mic och spegelvägg så då blir det ju perfekt ^^
Typ gosar med katterna lite och så...
Men nu ska jag faktisgt nästan ta och fixa mej och DRICKA lite vatten ^^ Dricker egentligen typ allt för lite, men jag kan typ inte dricka så mycket men försöker... Det e typ därför jag blir så lätt snurrig på sommrarna...
Måste dra till Punkt Shop och Shock snart oxå när jag fått pengarna och köpa ett CHOCKROSA nitbälte med svarta nitar typ, och handskar och lite små plock typ ^^
Aja...
Bye Söööta Bloggläsare
Ska försöka ta lite bilder imorn när vi repar oxå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0