var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Fy fan asså -.-'

KAN JAG INTE BLI FRISK!!!!!!
Asså seriöst det e skit jobbigt... och sen har jag massa slem i halsen
Så jag missar
1.SO prov/läxförhör
2.Repa med Bandet
3.Singstar och igår GH
Wääääää
Aja...
Får vell be nån ta hit lite kramar till mej ^^
Hehehe meen nää, för då blir den oxå sjuk ....
Ska vell ta och smsa med nån lite kanske...
För min lektion slutar om typ 10 minuter så då kan jag ju smsa med nån i min klass ^^
Smart jag e :]
Aja måste hämta en ny näsduk nu....
Hdeeej Då Min Söööööta Blogg

Kommentarer
Postat av: Anneli

Stackars min lilla loppa!!!!

2011-03-11 @ 12:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0