var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

GODNATT >:]

Nu ska jag typ gå och lägga mej.... >:]
Evil jag e idag Heheehehehehe
Känner mej lite misslyckad faktissgt... För jag har en sån här dockhuvud grejs typ..
Jag färgade dens hår rosa förut och nu gjorde jag det igen och det blev mycket bättre :]
Men sen när jag skulle klippa blev det bara playyy :[Kan lägga upp bilder sen... Imorn kanske...
Har i alla fall gjort ett tidsinställt inlägg tills imorn oxå :]
GODNATT FRÅN ER EVIL NATTIS >:]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0