var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

GRATTIS KATTI :3

Grattis :]
Min och Mayas present va en tårta :] Vi köpte den igår på Älvsjö Konditori och det a ju det hemliga uppdraget
Så vi åt den på lunchen och sjöng för henne...
Det blev Jordgubbstårta Yää
Ska vell typ ta och fixa lite läxor idag och kanske sjunga/dansa lite... Måste ju hålla igång konditionen :3
Heheheheheh... E lite ledsen för jag kan typ fotfarande inte sjunga som förut...
Hoppas verkligen att det blir bättre för om jag inte kan sjunga mer så kommer jag verkligen bli ledsen...
Musik är ju mitt liv så om min röst aldrig skulle bli bättre så skulle jag seriöst att dampa ur
Aja... Snart kommer svaren till frågestunden :3 E lite sen jag vet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0