var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Imorn blire...

... TJEJKVÄLL :D
Så jag, Johanna, Madde och Rim ska hem till Lorena och ha TJEJKVÄLL, men vet inte om vi ska sova över, men det tror jag... Ska i alla fall bli skiiiit kul :3 Ska nog ta med kameran och fota en massa eller kanske lite
Sen på Måndag har vi Svenska som första lektion men istället för att gå till skolan så ska jag dra till Klara och sen följa med henne och typ Kevin till Kyrkan typ och filma med några andra...
Aja... Har seriöst bloggtorka så har verkligen inget att skriva om -.-'
Men jag har i alla fall typ världens största blåsa på tummen D: Inte kul asso , det e så jobbigt med den
För lixom den sitter ju på tummen dom jag smsar med och då blir det bara konstigt när jag smsar D:

Kommentarer
Postat av: johanna

jag ska inte sova sorry

2011-03-24 @ 16:33:54
Postat av: Nour

Tjaa

snygg blogg.

kolla in gärna våran blogg.

kommentera gärna.

Ha en bra dag.

2011-03-24 @ 17:04:37
URL: http://lifeonelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0