var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Inte så kul dag :/

Men mamma tvingade med mej till skäris :( Tog en alvedon och skit många halstabletter men blev inte direkt bättre :/
Jaja vi åt sushi och det va ju gott men sen köpte vi tre par skor till mej ^^
Sen typ dog jag på bussen och nu e jag skeeeeeeeta trött igen ....
Så nu typ ska jag ta nåt och dricka och liite mer kakor ^^ Älskar kakor ^^ <333
E nöjd med skrona i alla fall ^^
Blev bara sneakers ^^
Ett par röda, ett par Gröna och ett par ljusblå Sen så köpte vi färgglada skosnören , så på höger sko ska jag alltid ha färglada snören ^^ Kommer blanda nu ^^
Kan lägga upp bild imorn om jag orkar...
Förresten så finns ju skrona på skopunktens hemsida... Hm...
Hittade alla skor ^^
Sen har jag ju mina lila :D Så kommer blanda när jag går ut ^^
Glöm inte bort frågestunden! Fortsätt att fråga ^^ Klicka på bilden under för att komma till frågestunden!

Kommentarer
Postat av: Elsssssaaaaah ;D

NICE ^_^ Vill också ha cooola skor :<

2011-03-03 @ 21:43:21
URL: http://typelsansfoto.blogg.se/
Postat av: Maya

FAAAAAAAAKE!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-03-03 @ 22:45:08
URL: http://sotiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0