var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Kukkeliku >:]

Hehehehehe Idag typ var jag med Lorena och vi typ hade kul (som vanligt?)
Imorn kommer typ Jesper kl: 7.35 eftersom att vi ska klippa ihop filmen som vi gjorde imorse, vi ska vara hemma hos Klara och jesper vet inte vart hon bor så behöver typ "visa" honom...
Kommer nog typ behöva springa runt för att hitta allt eftersom jag e lite seg av mej på morronen. Hehehehehehehehheehehehe
Men man måste ju lixom hinna fixa hår, smink, kläder och skor :3
Och NEJ jag lägger inte fram kläder dagen innan eller sånt just för att jag väljer kläder efter humör >:]
Sen imorn vill jag dra till Punkt Shop och Shock men eftersom Pontus har nån musik show så orkar jag nog inte göra både och ... Men kanske kan åka i helgen :3 Tänker ju ta med mej Maya eftersom jag inte vill åka ensam så om nån mer vill meed så säg bara till...
Sen vore det ju jette coolt nån gång senare när jag har över hundra läsare och är en awesome bloggare, att nån kommer fram till mej på typ stan och vill fota :D Fett Awesome det skulle va :3
Nee nu får det bli en bild :3
Seee va fiin man e när man e trött och ens bästa apelsin fotar en >:]
OMG >:] Yäää Faan va HEET jag e där :]

Kommentarer
Postat av: den ända pontus <3

vem e den där pontus?

2011-03-28 @ 21:45:27
Postat av: den ända pontus <3

vem e den där pontus?

2011-03-28 @ 21:45:44
Postat av: tova

Jag skulle gärna följa med för jag har aldrig varit på shock fast bara om det är okej för dig och Maya? Om du vill ha mitt nummer så kan du meila mig på fb.

2011-03-29 @ 17:33:05
URL: http://paalmz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0