var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Nu börjar Melodifestivalen!! ^^

Nu sitter jag säkert framför TVn och e beredd att Melodifestivalen ska börja ^^
Cool jag e va?? ^^
Aja... Jag hejar på Eric Saade... Hehehhehe
Han e välli (Väldigt) snygg enigt mej ^^ Han har ju lixom svart hår ...
Men jag gillar ju många killar Hehehehehehehe...
Typ lixom Eric Saade, Danny Saucedo, Andy Sixx och S**** Hehehehehehhehe......
Aja... Vet e lite wierd O.o
Men det e såå kul att va som mej ^^ En liten mupp Som älskar att kolla in killar och hänga med kompisar ^^
Det verkar så tråkigt att va normal... Jag va typ det förut... Usch!!
Jag har förändrats skiiiit mycket på dom senaste 2 åren...
Inte bara som person utom oxå utseende messigt...
Hehehehehehehehehe
Jag vet att Lorena kommer döda mej för att jag la upp bilden ..
Men kolla bara på mej! Lite annorlunda nu om man säger så...
Det ända med den där bilden ^ Är att min lugg ser mörkare ur O.o

Kommentarer
Postat av: Maya

snyggaste killarna 2011 (enligt mig)(Ej i ordning):

andy sixx

billie joe armstrong

oli(ver) sykes

James Mcavoy

John Travolta (när han var me i grease)

Maxwell Caulfield (när han var me i grease 2)

Robert Pattinson

m.fl :D



2011-03-12 @ 21:19:30
URL: http://sotiz.webblogg.se/
Postat av: lilli

Ja du nattis, d e nog väääääldigt ovanligt att tjejer i din ålder gillar att hänga me kompisar o gillar snygga killar ;) kram på dig

2011-03-13 @ 08:55:47
Postat av: pontus den snygge

(@@)

2011-03-21 @ 16:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0