var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

OMG O:

Nee...
Men Idag gick jag hem typ på lunchen för att jag hade JÄTTE ont i huvet och va jätte trött typ men jag blir typ så när det är "dystert" väder ute ... Så jag tog några alvedon och chipspåsen och la mej och kolla på film och simpsons, perfekt när man är sjuk Hehehehehhehe
Aja... blev bättre senare och vid typ 6 tiden gick jag och mamma till skolan för att Pontus/brorsan skulle ha nån teater grej med sin klass typ ^^
Den va skiiiit kul ...
Den skulle hetat Elvis, Tolvis, Fjortis men dom ändrade till Drama, Sex oxh Kärlek ^^
Den va seriöst skiit bra >:]
Men aja... Så nu tänker jag typ ta och sova ...
Juste :] Idag hade mamma dragit till Punkt Shop efter jobbet och köpt handskar och nitbälte till mej :]
HappyLikeACookie :]
Kan försöka lägga upp bilder imorn...
Kommer aldrig glömma er <3333333
Dom e mina små fina Nuffisar och kommer alltid att finnas i mitt hjärta
(Seriöst så blir jag nästan lite ledsen när jag skriver det här...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0