var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Sakna er <33

Idag typ på SOn så pratade typ vår lärare med Maya om att han typ hade en hund och att Maya oxå har en hund, och då typ började jag tänka på våra hundar vi hade...
Så när jag kom hem blev jag ganska lessen eftersom jag började tänka på dom ...
Jag saknar dom jätte mycket eftersom det va en stor del av mitt liv <33
Kommer kanske inte blogga så mycket idag eftersom jag känner mej lite nere...
Men i alla fall så va dom juu inte så jätte små heller <33
Min sööta Tella <333
Min sööta Bamse <33

Kommentarer
Postat av: Elsssssaaaaah ;D

Naw.. :< Dom är så himla söta <3

2011-03-31 @ 19:50:49
URL: http://typelsansfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0