var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Sitter här med ...

...Lite okända människor Hehehehehe >:]
Nee det e Lorena och Johanna Heheheheeehehehhe
Aja...
Nu kommer lite bilder från vår tjeeejkväll i fredags
Fjoooortizz
Jag och Johanna <3
Fett Awesome va?? Nee men det va vår lilla talangjakt :]
Heheheheh
Kebab :]
Mer kebab :]
Dance med Johanna <3
Fett Snygg jag e <33 *Ego*
Nu orkar jag inte blogga mer så
Heeeej Dååå :]

Kommentarer
Postat av: rimis <3

2011-04-04 @ 14:21:04
Postat av: rimis <3

haha, mina paparatzi bilder :D

jag är ju så jävla nice XD!!!

2011-04-04 @ 14:22:17
Postat av: KH freak

du skrev inget om min tjejkväll.... :/

aja här har jag ett litet minne från det ''skam över dig,skam över din familj! skriv upp det här! skam över dig,skam över din ko!...'' haha jag är såå jävla nice !!! Xd

2011-05-21 @ 19:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0