var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Sjukizz

Hejsan...
Idag e jag inte så frisk så då stannade jag hemma...
Så ja vet inte riktigt vad jag ska göra idag ....
Ska kanske gimpa ihop nån bild eller nåt...
Blir nog några fler inlägg idag
Kanske en V-blogg så ni kan höra hur hemskt jag låter ^^
Jaja...
E typ alltid hungrig när jag e sjuk så ska äta lite mer snart ^^
Känner för att smsa ed nån men har inte så mycket pengar på mobilen -.-'
Typ hostar hela tin -.-'
Inte kul
Jaja.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0