var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Ska sminka mej snart

Och visa en video men då måste jag låna mammas dator eftersom hon har webbcam
Min data har inte det och det suger ju -.-' Men snart ska ju jag köpa en ny typ och då ska den ha webbcam
Men måste ju fråga henne först...
Hehehehe... Frågan e ju hur jag ska sminka mej...Men jag e så j*vla less för att mitt lösögonfrans lim
Mamma e typ och handlar nu men hon kommer hon nog... Aja måste försöka fixa nya naglar oxå
Ska nog gå och bada snart oxå... Heheheh
Äsch nu ska jag ta bort naglacket :]
Bakade i alla fall Scones imorse och dem blide ganska patta :]Visst e jag grym :3
Heej Då sööta bloggläsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0