var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Snart blire Farsta

Med lite random personer ^^
Men Maya,Gustav och Sebbe skulle i alla fall me dit ...
Jaja kommer glömma bort när jag ska åka säkert O.o'
Men aja...
Nu kan ni få se hr jag ska åka heheeh
Jag ska alltså åka från mej till "kudden" Hehehehe
Och därifrån till Farsta :D
Enkelt va?? Men det tar typ skiiit lång tid men som tur så tar jag med mina hörlurar så att jag kan lyssna ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0